Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 2015

Η τελευταία Συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου στην Τήνο



ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΗΝΟΥ ΑΝΔΡΟΥ
Πραγματοποιήθηκε την  Τετάρτη  9 Σεπτεμβρίου  2015  άλλο ένα Διοικητικό Συμβούλιο του Ταμείου στην Τήνο.

Από τον Δήμο Άνδρου παρότι, διαθέτει την πλειοψηφία των μελών, συμμετείχαν μόνο ο Ανδρέας Βόσσος εκ μέρους της συμπολίτευσης και από την αντιπολίτευση ο επικεφαλής του Συνδυασμού μας  ‘’ Η ΑΝΔΡΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ’’, Γιάννης Καπάκης.

Ανάμεσα, στα θέματα που συζητήθηκαν και αφορούσαν την Άνδρο, ήταν και η κατάθεση του τεχνικού προγράμματος για το έτος 2016.

Δυστυχώς όπως και πέρυσι, έτσι και εφέτος το προτεινόμενο πρόγραμμα της Άνδρου, έφθασε εκ μέρους της διοίκησης του Δήμου Ανδρου  με ένα fax την τελευταία στιγμή, χωρίς καμία ουσιαστική αλλαγή.

Ενα fax, την τελευταία στιγμή που δείχνει κατά πόσο πολύ ενδιαφέρονται και ‘’τρέχουν’’ οι τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου Ανδρου,δίνοντας δυστυχώς επιχειρήματα στα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ ότι, η προχειρότητα απο μέρους μας βασιλεύει και άντε να μας πάρουν ποτέ στα σοβαρά.


Η καινούργια φέτος πρόταση απο πλευράς του Δήμου, ήταν  να γίνει ασφαλτόστρωση της βόρειας προβλήτας του λιμένα Γαυρίου, γιατί, όταν βρέχει ή έχει φουρτούνα, τα λιμνάζοντα νερά δημιουργούν λίμνες με αποτέλεσμα οι επιβάτες να είναι αναγκασμένοι να περνούν μέσα από αυτά.

Συνολικά, για το 2016 η Τήνος προωθεί έργα ύψους, 830.008, 53 ευρώ και η Άνδρος μόνον 263.973,32 ευρώ, που σημαίνει ότι η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου μας, θα πρέπει να εντείνει τις προσπάθειες της και να εκπονήσεις έγκαιρα μελέτες για την υλοποίηση και άλλων έργων που τόσο έχει ανάγκη το νησί.

Αλήθεια, πότε θα το καταλάβουν, ότι χωρίς μελέτες δεν μπορεί  να γίνει απολύτως τίποτα και είναι κρίμα να περνάνε τα χρόνια και εμείς σαν νησί, να μην μπορούμε να διεκδικήσουμε αυτά που μας αναλογούν.


Πως θέλουμε να δούμε να γίνονται έργα, όταν λειτουργούμε κατ’ αυτό τον τρόπο, στέλνοντας στο παρά 5’ με fax το τεχνικό πρόγραμμα του 2016, χωρίς να έχουμε την δυνατότητα να το έχουμε απο πρίν και να το μελετήσουμε, υποβάλλουμε προτάσεις και να το στηρίξουμε;

Συζητήθηκε επίσης και  το μέγα πρόβλημα του ηλεκτροφωτισμού του λιμένα Γαυρίου, δεδομένου ότι διαγωνισμός που ήταν σε εξέλιξη, μάλλον οδεύει προς ακύρωση και θα πρέπει να βρεθεί μία λύση στο χρόνιο αυτό πρόβλημα.

Ως προσωρινή λύση, αποφασίστηκε ομόφωνα η αντικατάσταση οκτώ (8) ιστών ηλεκτροφωτισμού στην κεντρική προβλήτα από το υπάρχον απόθεμα του Λιμενικού Ταμείου.

Από μέρους του  Γιάννη Καπάκη, προτάθηκε και έγινε αποδεκτό οι τεχνικές υπηρεσίες  του Δήμου Άνδρου και του Λιμενικού Ταμείου, να αναζητήσουν κατάλληλες θέσεις για την κατασκευή με προδιαγραφές, ραμπών (γλύστρες) για την καθέλκυση σκαφών στο Γαύριο και το Μπατσί.

Να αναζητηθούν οι θέσεις και  να προχωρήσουν άμεσα  στη σύνταξη μελετών και σε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες για την κατασκευή τους.

Είναι αδιανόητο τα δύο τουριστικά θέρετρα με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα σε σκάφη αναψυχής να μη διαθέτουν αυτή την βασική υποδομή. 


Η κυκλοφοριακή μελέτη για τη χερσαία ζώνη και το λιμάνι Γαυρίου.

Συζητήθηκε επίσης και το θέμα της ανάθεσης σύνταξης κυκλοφοριακής μελέτης για το λιμάνι Γαυρίου απο μέρους του Λιμενικού Ταμείου,ώστε να μπεί μία τάξη στο αλαλούμ που επικρατεί στο λιμάνι Γαυρίου.

Ειπώθηκε ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει απο πλευράς Λιμενικού Ταμείου, γιατί θα πρέπει  πρώτα τα να ξεκαθαρίσει το καθεστώς της ζώνης που καλύπτει το Ταμείο σε σχέση με τον Δημοτικό χώρο και μετά να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες προς αυτή την κατεύθυνση σύνταξης μελέτης και εφαρμογής της.

Διακρίναμε, ότι είναι ένα πολύπλοκο θέμα που είναι μπλεγμένο στα γρανάζια της Ελληνικής γραφειοκρατίας και πηγαίνει απο τον «Από τον Αννα στον Καϊάφα» χρόνια  τώρα, αλλά όμως δεν μπορεί να συνεχιστεί και πρέπει να παρέμβουμε αποφασιστικά επ’ αυτού.

Για το κορυφαίο αυτό θέμα ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ μας θα επανέλθει σύντομα με σχετικές του προτάσεις, με στόχο να μην χαθεί και η επόμενη χρονιά.